شیر آلات استاندارد گازی برند Regoمیباشد که ساخت کشور های ترکیه و چین تحت لیسانس Regoآمریکا می‌باشد.

شیرمرکب:

.

شیر مرکب که برای مصرف گاز درون مخزن تعبیه شده و رگلاتور و درجه روی آن بسته میشود و هم در مواقعی از آن به عنوان پر کن نیز استفاده میکنند،این شیر چون به صورت فلکه ای باز میشود برای گاز بسیار ایمن است.

سوپاپ اطمینان.

.

سوپاپ اطمینان برای خروج فشار بالای هشت بار است که اگر فشار که بیشتر در تابستان ها بالا میرود را خالی میکند و در این مخازن گاز یک قطعه بسیار مهم است در زمان خرید حتما سوپاپ اطمینان را جدی بگیرید.

پرکن:

در مخازن با شش شیرآلات رگو یک قطعه به نام پر کن وجود دارد که این قطعه همان طور که از اسمش پیداست وظیفه پرکردن مخزن را دارد در مواقعی که سوختگیری مخزن با ماشین های تانکر گاز صورت بگیرد مخزن مستقیم به بونکر حمل گاز مایع مستقیم وصل میشود و پر میشود.

چک لاک.

.

چک لاک وظیفه خالی کردن اضطراری مخزن را بر عهده دارد و زمانی که میخواهید مخزن را به صورت کامل خالی کنید چک لاک را فعال میکنید و جزع ایمن مخزن به شمار میرود.

درصد سنج.

.درصد سنج که در شیر آلات رگو به مخزن وصل میشود از لحاظ امنیتی بسیار بالاتر از نمونه آبنمایی این مخازن است،زیرا در نمونه آبمنمایی احتمال فرسایش یا پاره شدگی دارد که حتی اگر مخزن با شیر آلات ایرانی سفارش میدهید حتما درصد سنج را به صورت تکی سفارش دهید تا نمونه شیلنگ آب نمایی این مخازن را حذف کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *